Minigolf - inte så kul om man är 3,5år ;)

Så började vardagen igen. semestern är slut för sambon och därmed för mig också. Helgen avslutades med bad på badhuset i lördags och utelek i går söndag. Då testades även minigolf för första gången. Tuva tyckte att det var kul. I fem hål.Sen ville hon leka och äta glass ;). Nåja nu slipper vi garanterat höra mer tjat om minigolf denna sommaren hehe. Björn tyckte att han var grym som kom så nära banrekordet, tills jag upplyste honom om att vi inte hade spelat alla banor (dock mer än fem hehe).
 
 
Idag tillbringade vi förmiddagen på öppnaförskolan och soliga eftermiddagen på en lekplats i trevligt sällskap av Elin, Fredrik, Rebecka och barnen. Inte alls fel! Oliver var väl inte på sitt bästa humör efter att ha blivit väckt mitt i en sovning av sin elaka mamma som ville att han skulle kunna somna på kvällen med.
 
Tuva hörde barnen leka på gården medan vi åt middag och ville så gärna ut till sina kompisar som hon själv uttryckte det. Hon stod på ballkongen och tittade och lyckan i hennes ögon när vi sa att hon kunde gå ut med Björn och leka med dem gick inte att ta miste på. Nöjd Tuva lekte sen 45min med barnen innan det var dags att hoppa i säng. Hoppa i säng är just det jag ska göra nu, trötter :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0