Tivoli i bild och några andra foto

Först ett inlägg med ett gäng bilder från Tivoli i Köpenhamn samt några bilder på goskusinerna. Lite senare kommer ett inlägg  med lite text för att bryta av mot alla foto :). Blir ingen mer text om semestern i Malmö efter detta inlägget med bilder :).
 
Oliver i kön till en karusell somhansen inte tyckte var speciellt rolig. Han satt och skakde på huvudet och sa sitt "nee nee" om och om igen. Han gillade som tur var en massa andra karuseller så han hade kul han med :).
 
Tuva älskar karuseller (och sin mormor) så kombinationen av dessa två tyckte hon helt klart var bäst. Hon drog med sin mormor upp i alla karuseller och var så nöjd så!
 
 
 
 
Söta Lucas tyckte trots minen på denna bilden att det var lajbans med karuseller
 
 
 
Det blev en kanonhärlig dag på Tivoli. En heldag med massa skratt och karuseller. Tanja fick upp mig i en karusell och den överlevde jag ju. Läskigast för dagen var nog lilla parishjulet som var högt nog åt mig ;). Gillar inte när de släpper av folk och man blir sittandes högst upp. Speciellt inte med otåliga barn och öppen korg att sitta i. Läskigt!
 
En annan av Tuvas favorit sysselsättningar när vi var nere, som hon pratar mycket om här hemma, var att hålla Casper. Han är så mysig att hålla sa hon och ville hålla mer :) .
 
Vanlig lekplatslek hann vi också med
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor Ewa

Goaste ungar! Så härliga barnbarn jag har!
Lyckost mej!

2012-07-14 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0