Härlig midsommar men få bilder i bloggen

 
Nu har jag landat i soffan efter en härlig midsommarhelg i Fagersta. Det var evigheter sen vi var där, lilla Josef har blivit så stor, över året nu. Han och kusinerna röjde runt hela helgen :). Tuva tycker än så länge att det är roligare att leka med de äldre kusinerna, sin farbror och hans flickvän Erika. Många att sysselsätta i diverse lekar. Mycket kurragömma har det blivit ;). Hon lyser upp som en sol när hon pratar om helgen så jag tror att hon är väldigt nöjd!
 
Jag gick igenom bilderna från midsommarafton och tanken var att det skulle komma en bildbomb här nedan. Men det går inte. Blogg.se är så otroligt segt. Blir tokig. Det ska INTE ta 10min att ladda upp EN bild. Skärpning. Ladade upp 10 av bilderna på fb på nån ynka minut. Om jag ångrar att jag bytte från wordpress... ja just nu gör jag verkligen det!
 
 
.Tuva och jag var ute och plockade blommor på morgonen. Tuva flamsade mest och spexade framför kameran så jag fick plocka lite blommor själv. Du kan plocka mamma så kan jag leka. Humpf ;).
 
 
 
 Oliver kom också ut och lekte hela förmiddagen, underbart väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0