Stor gäsp

ZzzZzz fy vad trött jag är idag! Ögonlocken känns blytunga och inte ens duschen satte fart på mig. Sovmorgon hade inte suttit fel. Tänk att få sova till 10. Ostört hela natten. Oj jag tror att min kropp skulle hamna i chock. Men jag vaknar väl till snart... här kan jag ju inte sitta och drömma.

På tal om drömma, är det bara jag som drömmer om sommarvärme nu när det enligt kallendern SKA vara en sommarmånad nu.

Nu blir det en lugn förmiddag här hemma och sen öppnaförskolan i eftermiddag sålänge det inte öser ner då ;). Nä nu får jag sluta slumra på soffan. vaknaa vakna!

Kommentarer
Postat av: En ovanligt bra gravid och mammablogg

Jag är också jättetrött. Tror det kan bero lite på allt lågtryck, jag känner mig helt sänkt på eftermiddagarna...visst skulle det verkligen pigga upp med sommarvärme nu.

2012-06-12 @ 20:08:09
URL: http://www.minbebis.com/blogg/lindaochtyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0