Härlig familjedag

Igår kväll/natt innan jag somnade tänkte jag ut att vi skulle åka upp till Karlslund idag,klappa hästarna och äta pannkakslunch för att sen avsluta det hela med lekplatslek. Så imorse stod jag och stekte pannkakor för fulla muggar. Tänkte att det var bättre att vi kom iväg än att jag skulle ta tid på mig genom att duscha och sånt så det blev en slarvigt uppsatt hår med tanken "det är ju ändå inget folk där, några hurtiga hundägare...på sin höjd".

Så var det dock inte. Vi lyckades helt omedvetet pricka in den söndagen de hade marknad där. Massor av folk. Men men. Hstarna blev klappade, pannkakorna blev uppätna och lekparken besöktes och alla var vi nöjda och glada. Utom mitt hår då.

När vi kom hem igen så gick Tuva och jag ner på innergården (även kallad trädgården) och plockade äpple. Blev en god paj av dem :). Nu ska jag snart snart lägga mig, trötter! Så natti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0